تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
23

حدس و گمانه زنی قیمتی برای خودروهای جدید نمایشگاه مشهد

  • کد خبر : 858
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
حدس و گمانه زنی قیمتی برای خودروهای جدید نمایشگاه مشهد

به گزارش اخبار خودرو ، در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور خودروهای جدید برخی از شرکت های خودروساز و وارد کننده بسیاری از مردم را جذب خود می کرد. حضور خانواده پژو از سوی ایران خودرویی ها، حضور خانواده سیتروئن از سوی سایپایی ها و حضور خودروهای مختلف وارداتی از جمله X33 جدید مدیران خودرو […]

به گزارش اخبار خودرو ، در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور خودروهای جدید برخی از شرکت های خودروساز و وارد کننده بسیاری از مردم را جذب خود می کرد.

image_news_58955حضور خانواده پژو از سوی ایران خودرویی ها، حضور خانواده سیتروئن از سوی سایپایی ها و حضور خودروهای مختلف وارداتی از جمله X33 جدید مدیران خودرو و محصولات شرکت سانگ یانگ و گروه آرین موتور.

ورود این خودروهای جدید به نمایشگاه مشهد باعث شده بود تا جمعیت بسیار عظیمی از علاقه مندان به صنعت خودرو برای دیدن این تازه واردها از اولین ساعات شروع به کار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه مشهد حاضر شوند.

اما یک مشکل در تمام این تازه های رونمایی شده به چشم می خورد و آن هم مشخص نبودن قیمت این محصولات برای بازدیدکنندگان بود که باعث سردرگمی علاقه مندان مشهدی می شد.

شرکت ایران خودرو با معرفی بیش از ۵ محصول جدید در این نمایشگاه در بروز این سردرگمی قیمتی نقش بزرگی داشت زیرا به گفته برخی از مدیران این مجموعه خودروسازی برخی از این محصولات همچنان در پروسه تعیین قیمت هستند و قیمت آنها به صورت ١٠٠در صد مشخص نشده است.

مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو در گفتگو با خبرنگاران برخی از این ابهامات قیمتی را روشن کرد و البته نه به صورت ١٠٠در صدی بلکه با اعلام یک بازه قیمتی سعی کرد تا کمی مجهول بودن قیمت خودرو های برند پژو را بر طرف کند.

به گفته وی، در حال حاضر به جز خودروی پژو ۳۰۸ که هنوز قیمت گذاری نشده است، سایر مدل های جدید تعیین قیمت شده و یا بازه قیمتی مشخصی برای آن تعریف شده است.

خان کرمی در مورد پژو ۳۰۱ و قیمت گذاری آن گفت: این خودروی جدید در بازه قیمتی ۴۷ تا ۶۰ میلیون تومان و بنا بر آپشن های تعبیه شده در آن قیمت گذاری شده و به فروش خواهد رسید و به احتمال زیاد در نیمه دوم سال جاری پیش فروش آن آغاز می شود.

معاون فروش ایران خودرو در مورد پژو ۲۰۸ نیز گفت: قیمتی که کارشناسان ما برای این خودرو تعیین کرده اند چیزی در حدود ۶۰ تا ۶۵ میلیون تومان است و این تفاوت قیمتی به علت نوع موتور به کار رفته در این خودرو است.

وی با اعلام اینکه خودروی ۳۰۸ همچنان در انتظار نظر کارشناسی برای قیمت گذاری است در مورد خودروی ۲۰۰۸ که از دی ماه وارد بازار می شود نیز گفت: این خودرو مشخصات و آپشن های گوناگونی دارد که بازه قیمتی آن بین ۷۵ تا ۹۰ میلیون تغییر می کند.

خان کرمی وجود سان روف و یا سقف پاناروما را یکی از تغییر دهندگان قیمت این خودرو دانست و افزود: استفاده از گیربکس دستی و یا اتوماتیک و تجهیزات مختلف داخل خودرو بر روی قیمت ۲۰۰۸ اثرگذار خواهد بود.

این مقام مسوول در حوزه فروش ایران خودرو در مورد پژو ۵۰۸ نیز گفت: این مدل برای رقابت در بازار ایران طراحی شده و از نظر قیمت و کیفیت می تواند رقیب خودروهای برند تویوتا و تالیسمان رنو باشد.

وی در ابتدا از اعلام قیمت این خودرو خودداری کرد اما وقتی با گمانه قیمتی ۱۸۰ میلیون تومانی از سوی برخی از خبرنگاران مواجه شد بازه قیمتی فروش این خودرو را بین ۱۶۰تا ۱۸۵میلیون تومان اعلام کرد و افزود: آیتم های گوناگون بازاریابی و عرضه اولیه این خودرو بازه زمانی ما را روشن کرده و وجود آپشن های گوناگون بر روی این بازه تاثیر خواهد گذاشت اما بی شک این قیمت بیش از ۱۸۵ میلیون تومان نخواهد بود.

براساس این گزارش، مدیران شرکت مدیران خودرو نیز در مورد قیمت X33 جدید، این محصول جدید با افزایش ۲ تا ۳ میلیونی نسبت به X33 فعلی به بازار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.