تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
27

خودروهای لوکس قاچاق امحا می‌شود؟

  • کد خبر : 872
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
خودروهای لوکس قاچاق امحا می‌شود؟

به گزارش اخبار خودرو ، امین دلیری مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، در خصوص امحای خودروهای قاچاق گفت: حدود ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده و بنا بر آن است تا امحا شوند. وی افزود: تمامی کالاهایی که در انبارهای این سازمان وجود دارد قاچاق نیست؛ بعضی ازاین کالاها متروکه است و […]

به گزارش اخبار خودرو ، امین دلیری مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، در خصوص امحای خودروهای قاچاق گفت: حدود ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده و بنا بر آن است تا امحا شوند.

وی افزود: تمامی کالاهایی که در انبارهای این سازمان وجود دارد قاچاق نیست؛ بعضی ازاین کالاها متروکه است و دولت مجوزهای لازم را برای  صادرات آنها داده است.
دلیری در خصوص ساز و کارهای ساماندهی کالاهای متروکه صادراتی ، گفت: مبادی ورود کالا ، گمرکات کشور است و برای مقابله با این امر باید راه های ورود و خروج کالابه شدت کنترل شود.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی یادآورشد: امحای کالا درچهارماهه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشد ۶۸ درصدی را نشان می دهد.

مزایده های سازمان اموال تملیکی امن است

دلیری درپاسخ به این پرسش که آیا اصالت افراد شرکت کننده در مزایده های سازمان اموال تملیکی تایید شده است،گفت: مزایده های این سازمان به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مرکز تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شود و یک مزایده امن به حساب می آید .
وی ادامه داد: رمز گشایی های لازم در این مزایده ها  با همکاری دستگاه های نظارتی انجام می شود و ضریب اطمینان آن ۹۹ درصد است و اگر کسی در قاچاق کالا دست داشته باشد ازاین مزایده حذف می شود.
لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.