تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
29
قاسم نوده فراهانی ؛

احتمال تعطيلی اصناف بيشتري وجود دارد ؛ گرانی، فعاليت مشاغل را کاهش می دهد …

  • کد خبر : 12117
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
احتمال تعطيلی اصناف بيشتري وجود دارد ؛ گرانی، فعاليت مشاغل را کاهش می دهد …

رئيس اتاق اصناف تهران با ابراز تاسف از اوج گيري مجدد ويروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه با اوج‌گيري دوباره بيماري، احتمال آن وجود دارد که دستور العمل‌هاي اوليه مجددا به مرحله اجرا گذاشته شود و تعداد بيشتري از صنوف را به تعطيلي بکشاند. قاسم نوده فراهاني، رئيس اتاق اصناف تهران در مورد تصميم گيري در […]

رئيس اتاق اصناف تهران با ابراز تاسف از اوج گيري مجدد ويروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه با اوج‌گيري دوباره بيماري، احتمال آن وجود دارد که دستور العمل‌هاي اوليه مجددا به مرحله اجرا گذاشته شود و تعداد بيشتري از صنوف را به تعطيلي بکشاند.

قاسم نوده فراهاني، رئيس اتاق اصناف تهران در مورد تصميم گيري در رابطه با فعاليت اصناف پرخطر اظهار داشت: نزديک به هشت ماه است که تعدادي از واحدهاي صنفي به علت کرونا تعطيل شده اند؛ چون در زمره مشاغل پرخطر قرار گرفته بودند، همچنين ما اميدوار بوديم که بتوانيم اين واحدهاي صنفي را بازگشايي کنيم؛ اما متاسفانه با وضعيت موجود امکانپذير نيست. ضمن آنکه با وضعيت پيش آمده و اوج گيري کرونا احتمالا واحدهاي صنفي ديگري نيز تعطيل ميشوند.

وي افزود: يکي از دلايل اوج گيري مجدد ويروس کرونا رعايت نکردن پروتکل هاي بهداشتي از سوي افراد است که اين امر روز به روز بر مشکلات ما دامن ميزند. همه ما در وهله اول بايد از خودمان شروع کنيم که هم سلامتي خود را تضمين کرده و هم کمکي به همنوعان در راستاي جلوگيري از گسترش اين ويروس انجام داده باشيم. ستاد ملي مقابله با کرونا نميتواند براي هر فردي ماموري را در نظر بگيرد.

نوده فراهاني اضافه کرد: در صورت ادامه روند کنوني، احتمالا ستاد مقابله با کرونا دستور تعطيلي تعداد بيشتري از صنوف را ميدهد. زماني که همه واحدهاي صنفي، مدارس و ادارات به صورت يک سوم فعاليت داشتند با بهبود وضعيت از محدوديتها کاسته شد. اما وقتي ادارات و مدارس بازگشايي شدند و با اوجگيري دوباره بيماري، احتمال آن وجود دارد که دستور العملهاي اوليه مجددا به مرحله اجرا گذاشته شود و تعداد بيشتري از صنوف را به تعطيلي بکشاند.

رئيس اتاق اصناف تهران با اشاره به برگزاري مرتب جلسه با ستاد ملي مقابله با کرونا ادامه داد: به صورت مرتب جلسه ستاد کارگروه کرونا برگزار شده و در آن بازگشايي برخي از مشاغل مطرح و پذيرفته نشده است. از سوي ديگر اين روزها گراني بر جامعه حاکم شده و در اين شرايط قدرت خريد مردم کاهش پيدا ميکند که نميتوانند مانند گذشته خريد کنند و احتمالا باعث کاهش تعداد مشاغل برخي از صنوف شود

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=12117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.