• امروز : چهارشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Wednesday - 24 June - 2026
0

نخستین خودروی ملی در این منطقه اقتصادی تولید می شود + جزئیات

  • کد خبر : 31902
  • 27 اردیبهشت 1405 - 9:57
نخستین خودروی ملی در این منطقه اقتصادی تولید می شود + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، حسین مرعشی فعال سیاسی در صفحه شخصی خود در ایکس از برنامه‌ریزی برای تولید نخستین خودروی ملی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم از سال آینده خبر داد. وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی استان کرمان اظهار کرد: نخستین خودروی ملی قرار است از سال آینده در منطقه ویژه اقتصادی […]

به گزارش همشهری آنلاین، حسین مرعشی فعال سیاسی در صفحه شخصی خود در ایکس از برنامه‌ریزی برای تولید نخستین خودروی ملی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم از سال آینده خبر داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی استان کرمان اظهار کرد: نخستین خودروی ملی قرار است از سال آینده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم تولید شود.

این فعال اقتصادی صنعت خودرو افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید خودرو در این منطقه به حدود ۳۵۰ هزار دستگاه در سال رسیده و پیش‌بینی می‌شود با توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها این ظرفیت در آینده به ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش یابد.

نخستین خودروی ملی در این منطقه اقتصادی تولید می شود + جزئیات

مرعشی همچنین بر ضرورت توسعه زنجیره تأمین صنعت خودرو در استان کرمان تأکید کرد و گفت: برای شکل‌گیری یک زنجیره گسترده قطعه‌سازی، باید دست‌کم ۳۰ شهر استان کرمان مراکز تولید قطعات خودرو راه‌اندازی شود.

وی این اقدام را زمینه‌ساز تقویت اشتغال، توسعه صنعتی و تکمیل زنجیره تولید خودرو در استان دانست.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=31902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.