تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
18

انتقاد علی خسروی داور و کارشناس از بازی های المپیک ریو

  • کد خبر : 10665
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
انتقاد علی خسروی داور و کارشناس از بازی های المپیک ریو

علی خسروی داور بین المللی فوتبال، مدرس دانشگاه و کارشناس برنامه های ورزشی صدا وسیما با انتقداد از بازی های المپیک در اینستاگرام خود نوشت: فعلا كه فقط اين سه سوپر داور ايراني در المپيك ميدرخشند و كاروان ما در ريو كماكان در حسرت مدال المپيك ميباشند؟؟؟؟؟؟!!!!! بازي برزيل و دانمارك هم امروز صبح بدون […]

علی خسروی داور بین المللی فوتبال، مدرس دانشگاه و کارشناس برنامه های ورزشی صدا وسیما با انتقداد از بازی های المپیک در اینستاگرام خود نوشت:

فعلا كه فقط اين سه سوپر داور ايراني در المپيك ميدرخشند و كاروان ما در ريو كماكان در حسرت مدال المپيك ميباشند؟؟؟؟؟؟!!!!! بازي برزيل و دانمارك هم امروز صبح بدون اشتباه توسط فغاني سخندان و منصوري قضاوت شد و حالا منتظريم قضاوت يك چهارم نهايي نيمه نهايي وانشالله فينال به اين گروه و تيم سرافراز ايراني ابلاغ گردد. به احترامشان بپا خاسته و احترام نظامي ميگذاريم

این مطالب در حالی در اینستاگرام علی خسروی منتشر می شود که روز پنجم سی و یکمین دوره مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو در  به پایان رسید که چینی‌ها با کسب مدال طلا در تنیس روی میز بانوان تعداد مدال‌های طلای خود را با آمریکا برابر کردند، اما به دلیل پایین بودن مدال‌های نقره و برنز در همان مکان دوم باقی ماندند.

قزاقستان با کسب دو طلای شنا و وزنه برداری در این روز به رتبه یازدهم صعود کرد و اسپانیا نیز نخستین طلای خود را امروز در رشته شنا کسب کرد.
در جدول رده بندی مدالی تاکنون بیش از ۵۰ کشور کسب مدال کرده‌اند و ایران هم در شمشیربازی می‌توانست صاحب نخستین مدال خود شود که با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. مدال نماینده کویت هم به دلیل تعلیق بودن این کشور به نامش ثبت نشد و با پرچم کمیته بین المللی المپیک بود.

در جدول رده بندی آمریکا با ۱۰ طلا، ۱۱ نقره و ۱۰ برنز و مجموع ۳۱ در رده اول قرار دارد، چین با ۱۰ طلا، ۵ نقره و ۸ برنز و مجموع ۲۳ در رده دوم و ژاپن با ۶ طلا، یک نقره و ۱۱ برنز در مکان سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارند.

برابر آخرین جدولی که در زیر آمده ایران تا کنون مدالی به دست نیاورده است.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=10665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.