تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
28

محمدی: نکونام از تجربیات مربیان بزرگ استفاده می‌کند

  • کد خبر : 11548
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
محمدی: نکونام از تجربیات مربیان بزرگ استفاده می‌کند
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که این تیم فصل آینده کار سختی را درپیش خواهد داشت.

هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مذاکره باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام و اینکه او به احتمال فراوان هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت، گفت: من هم از طریق رسانه‌ها این خبر را شنیده‌ام و گویا قرار است نکونام به‌عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شود. او در اولین تجربه سرمربیگری‌اش قرار است در یک تیم بزرگ فعالیت کند و امیدوارم در راهی که پیش رو دارد، موفق باشد.

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی برای فصل آینده شرایط بسیار سختی دارد و ما نمی‌توانیم در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بازیکن بگیریم. من معتقدم فشاری روی تراکتورسازی برای فصل آینده وجود ندارد و همین موضوع باعث خواهد شد تا بتوانیم کمی راحت‌تر کارمان را دنبال کنیم. فقط امیدوارم که بازیکنان فصل گذشته حفظ شوند تا بتوانیم برای فصل بعد تیم خوبی داشته باشیم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام می‌تواند در تراکتورسازی موفق باشد، تأکید کرد: من امیدوارم که او در تراکتورسازی به موفقیت برسد. به‌هر حال نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده و من از بازیکنان شنیده‌ام که او قدرت رهبری خوبی دارد. امیدوارم که نکونام بتواند در تراکتورسازی از لحاظ انتخاب بازیکن و همچنین مربیانی که قرار است با آنها کار کند بهترین تصمیم را بگیرد. نکونام با مربیان بزرگی در این سال‌ها کار کرده و مطمئناً از تجربیات آنها در تراکتورسازی استفاده خواهد کرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان تصریح کرد: ما فصل گذشته شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم قهرمانی را تقدیم آنها کنیم. البته هواداران تراکتورسازی همیشه معرفت خودشان را ثابت کرده‌اند و می‌دانند که ما چقدر با سختی‌های مختلف مواجه شدیم. ما به حمایت آنها در فصل آینده نیاز داریم و امیدوارم یک تیم خوب تشکیل شود تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=11548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.