تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
34

بيانيه اتاق اصناف تهران در آستانه اولين سالگرد شهادت سردار دل ها، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني

  • کد خبر : 12162
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
بيانيه اتاق اصناف تهران در آستانه اولين سالگرد شهادت سردار دل ها، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني

اتاق اصناف تهران در آستانه اولين سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني بيانيه اي به شرح ذيل صادر کرد.   بسم رب الشهداء و الصديقين   در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سرعهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده اند، بعضي پيمان خود را به آخر بردند( و در راه […]

اتاق اصناف تهران در آستانه اولين سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني بيانيه اي به شرح ذيل صادر کرد.

 

بسم رب الشهداء و الصديقين

 

در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سرعهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده اند، بعضي پيمان خود را به آخر بردند( و در راه او شربت شهادت نوشيدند)، و بعضي ديگر در انتظارند؛ و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند. (احزاب – آيه ۲۳)

 

سردار بزرگ اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، جهادگر خستگي ناپذير جبهه مقاومت، پاسدار حريم عزت و انسانيت،مدافعي سرافراز براي مظلومان، سرداري که ولايتمداري و مردمداري آن شهيد زبانزد همگان بود.

 

سيدالشهداي مقاومت از برجسته ترين و تأثيرگذارترين شخصيت هاي جهاني که جبهه مقتدر و بالنده اي را در عرصه مقابله جهادي با جبهه کفر و استکبار، صهيونيسم و تروريسم تکفيري داعش، تشکيل و با سربلندي دراين ميدان راهبردي و حساس در اوج اقتدار ادامه مسير مقاومت را هموار کرد.

 

حاج قاسم سليماني در قامت يک فرمانده در حوزه هاي نظامي، سياسي، مديريت راهبردي و خدمت رساني يک کنشگر هوشمند و بصير به شمار ميرفت و در رويارويي با جريان سازيها و مسائل داخلي کشور نيز با نگاه نافذ فراجناحي خود همواره به عنوان پيام آور وحدت، محور وفاق ملي محسوب و همگان را به اجتماع در خيمه ولايت دعوت ميکرد.

 

اتاق اصناف تهران ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان سردار سپهبد حاج قاسم سليماني، ابومهدي المهندس و ديگر همراهان شهيدش، به نيابت از خانواده بزرگ اصناف تهران و با استعانت از روح بلند سرباز ولايت، اعلام ميدارد: ما همواره حول محور ولايت، عزت و اقتدار براي اعتلاي ايران اسلامي، با حضوري آگاهانه براي خدمت رساني به هموطنان عزيز کشورمان در خط مقدم جنگ اقتصادي با تمام توان گام بر خواهيم داشت و راه آن شهيد هميشه زنده را ادامه خواهيم داد.

لینک کوتاه : https://www.uead.ir/?p=12162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.